joi, 10 decembrie 2009

Preşedintele Cocoşilă

Andrei Plesu

Acest post este un comentariu la articolul publicat în Adevărul, în data de 8 decembrie 2009.

Domnule Pleşu, preferam să nu scrieţi acest articol... după ce l-am citit am rămas uşor confuz, dar cu un gust amărui şi cu senzaţia că nu vă mai recunosc. Oare ce se întâmplă cu Dvs. în ultima vreme? Unde este discursul subtil, catifelat (dar şi aspru în acelaşi timp), hyper-intelectual, independent şi - mai ales - fermecător? Mă aşteptam să nu vă deranjaţi să mergeţi la vot şi să scrieţi - la o adică - despre Levant, frumuseţea uitată a vieţii sau despre îngerii cu care v-aţi întâlnit în ultima vreme. Credeam că ţara asta e prea puţin pentru Dvs. Am simţit (greşit!) că Dvs. plutiţi deasupra alegerilor prezidenţiale infestate cu gripă porcină. Moromete, Cocoşilă... Băsescu, Geoană... n-au ce să caute în universul lui Andrei Pleşu. Nu pot decât să mă retrag tiptil şi să sper că doar aţi făcut o glumă ceva mai deocheată, după momentele de cumpănă post-operatorii. Vă doresc sănătate şi revenire grabnică!